Navigatie

Vrijblijvende offerte ontvangen?

×

Waar bent u naar opzoek?

Vul hier onder uw zoekterm in of probeer uw antwoord te vinden in onze kennisbank.

Home / Vacatures / Customer service specialist

Customer service specialist

Kolham Administratief / secretarieel Geen

04-07-2024 06:50
Referentie:1366279341

Algemeen

Onze opdrachtgever verkoopt en ontwikkelt premium taatsdeursystemen internationaal en is opzoek naar enthousiaste, oplossingsgerichte Customer Service Specialist die graag bijdraagt aan een optimale klantbeleving. Heb je sterke communicatieve vaardigheden en een flinke dosis ambitie? Dan komen we graag in contact met jouw.

Wij bieden?

Je kunt bij onze opdrachtgever rekenen op een salaris van minimaal €2.584 bruto per maandbij fulltime dienstverband. Je wordt ingeschaald op basis van je ervaring. Daarnaast bieden we uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:

Vakantiedagen: 28 vakantiedagen per jaar (op basis van een fulltime dienstverband);
Pensioenregeling: Wij dragen 13% van de pensioengrondslag bij aan jouw ouderdomspensioen, zonder verplichte eigen bijdrage. Daarnaast heb je de mogelijkheid om zelf extra in te leggen;
Persoonlijke ontwikkeling: We hechten veel waarde aan jouw groei. Daarom bieden wij ruimte om opleidingen of cursussen te volgen die gerelateerd zijn aan je werk, op onze kosten;
Vrijdagmiddagborrel: We sluiten de week altijd af met een gezellige borrel op vrijdag (tijdens werktijd).

Wat ga je doen?

Als Customer Service Specialist ben je verantwoordelijk voor zaken omtrent klantenservice, verkoop en communicatie. Belangrijke taken in deze rol zijn:

  • Het beantwoorden van de chat en opvolging verzorgen.
  • Het opvolgen en distribueren van inkomende leads.
  • Het opvolgen van orders.
  • Het factureren van geleverde orders.
  • Het opnemen van de telefoon en helpen van de beller.
  • Het ondersteunen van diverse business developers, eerste lijn voor klantvragen.

Je dacht ziet er als volgt uit: ’s Morgens start je de dag op je laptop op en verwerk je persoonlijke mail, ordermail, infomail. Alles wat je gelijk kan behandelen, handel je meteen af, de rest komt later. Even tijd voor koffie, en kijken hoe de rest van de dag eruitziet, want dat weet je gelukkig nooit! Iedere dag is anders. En dat maakt het zo interessant. Tussendoor beantwoord je op jouw innemende wijze de telefoon.

Samen met de business developer ben je verantwoordelijk voor het uitwerken en executeren van de strategie binnen jouw landen. Jij bent hierin het eerste aanspreekpunt met betrekking tot het klantcontact. Je geeft professioneel advies over onze producten, maar bent eveneens de oren en ogen in de markt en communiceert wat je hieruit leert aan je collega’s. Zodra je kansen ziet, benut je ze.

Aangezien je, dankzij jouw functie, het best weet hoe je onze klanten kan helpen, ben je nauw betrokken bij het ontwikkelen van verschillende salesacties. Deze acties voer je samen met je collega’s tot in detail uit.

Wat vragen wij?

De rol van Customer Service Specialist essentieel voor het bouwen aan sterke klantrelaties en het leveren van een optimale service. Wij zoeken een kandidaat die meer is dan slechts een aanspreekpunt. Wij zoeken iemand die de klant altijd centraal stelt.

Als Customer Service Specialist beschik je over de volgende kennis en kunde:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring en affiniteit met sales en marketing;
  • Gedreven persoonlijkheid en een goede teamspeler;
  • Taalvaardigheden: Engels en Nederlands (Duits is een pre);
  • Proactief, zelfstarter, goed kunnen prioriteren;
  • Handig met ERP-pakketten;
  • Je denkt in oplossingen, niet in problemen;
  • Je kent jezelf als: nieuwsgierig, gepassioneerd, innovatief, moedig, oprecht/authentiek en autonoom.

Wil jij graag 32 uur aan het werk dat behoort ook tot de mogelijkheden. Bij 40 urige werkweek is het toegestaan om 1 dag thuis te werken. Bij 32 urige werkweek ben je 4 dagen op kantoor, inclusief woensdag.

Informatie

Locatie Kolham
Branche Administratief / secretarieel
Benodigde opleiding Geen

Recruiter

Koos Siegers

Bereikbaar via:

koos@wijzijntop.nl

Klaar om je eigen uitzendbureau te starten?

  • In 5 stappen naar je eigen uitzendbureau
  • Alle informatie die je nodig hebt
  • Volledig gratis te downloaden
4,8/5